La FCVS impulsa el programa Voluntariat Penitenciari amb la incoporació d’una nova persona a l’equip

Notícies

La FCVS impulsa el programa Voluntariat Penitenciari amb la incoporació d’una nova persona a l’equip

- 02/09/2010
El nou programa de Voluntariat Penitenciari que la FCVS ha posat en marxa recentment agafa un nou impuls amb la incorporació d’una nova tècnica a l’equip. Esther Prats és des d’aquest setembre la persona responsable del programa

Esther Prats és des d’aquest setembre la persona responsable d’aquest nou programa de Voluntariat Penitenciari que ha posat en marxa la Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS) i que s’afegeix als programes de voluntariat en salut, voluntariat i empresa i voluntariat internacional.

L’objectiu del programa serà agrupar les entitats que ja treballen en aquest àmbit per donar-los suport en els seus projectes i, d’altra banda, fer una crida a totes les entitats federades per a obrir projectes d’actuació a l’interior dels centres penitenciaris i també projectes de suport a l’exterior de la presó, acollint persones que han estat privades de llibertat.

Voluntariat Penitenciari fa una crida a les entitats federades que ja treballen en aquest àmbit per a que es posin en contacte amb Esther Prats a través del mail penitenciari@federacio.net o al telèfon 93 314 19 00 de dilluns a divendres de 9:30h a 13:30h.